آی آدم ها.............

آی آدم ها.............

خاکستر سیگارم را از پنجره

به بیرون می ریزم...

آی آدم ها...

دنیای شما زیر سیگاری من است!!!

Click here to enlarge

بـگـــــذر " تـابـستــــــان "

بـگـــــذر " تـابـستــــــان "

حـالـــــــــم بـا تـو خـــــوب نـمــــی شــــود

"پـــایـیـــــــز " حــال مـــــــرا خـــــــوب مـــی شنـاســــد...
Click here to enlarge

در انتــظـار تو...

در انتظار تو

کاسه ی صبر که هیچ ...
صبر کاسه هم ، لبریز شد !

Click here to enlarge

بــار دیـــگر...

بار دیگر

دهان نامحرمت راه کج کند به نام من ،

گیــوتیــن پلــک هایم را می بندم

و سر از تن هرزگی های مُــدرنــت جدا می کنم !

Click here to enlarge

✖ اگــه مـﮯ بیــنـﮯ هــنوز تنــهام !

✖ اگــه مـﮯ بیــنـﮯ هــنوز تنــهام !

بــخاطر عــشــق تــ ــو نیــست . . .

مــ ــن فــقط مـﮯ تــرسم . . .

مـﮯتــرســم . . .

هــمهـ مثــل تــ ــو بــاشــند . . . ! ✖

دوست دارم...

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم می خوات منو ببخش
منو ببخش اگه شبها ستاره ها رو می شمارم
منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم
منو ببخش اگه برات سبد سبد گل می چینم
منو ببخش اگه شبها فقط تو رو خواب می بینم
اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم می خوات منو ببخش
منو ببخش اگه واسه چشمای تو خیلی کمم
تو یک فرشته ای و من خیلی باشم یک آدمم
منو ببخش اگه برات می میرم و زنده می شم
اگه با دیوونه گی هام پیش تو شرمنده می شم
منو ببخش اگه همش می سپارمت دسته خدا
اگه پیش غریبه ها به جای تو می گم شما
منو ببخش من نمی خوام تو رو به ماه نشون بدن
نشونی تو نه به شب و نه دسته آسمون بدن
منو ببخش اگه میخوام تو رو فقط واسه خودم
ببخش اگه کمم ولی.....
زیادی عاشقت شدم


اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش
اگه تویی اون که فقط دلم می خوات منو ببخش

از وقتـــی رفتــــی

حالا از وقتی که رفتی بغض عالم تو گلومه...

تنها یک بار تو رو دیدن این تموم آرزومه...

این حرف سنگین است

آدمی که یکبار خطا کرده باشد و پایش لغزیده باشد و بعد هم پشیمان شده باشد ، مطمئن تر است از آدمی که تا به حال پایش نلغزیده ...

این حرف سنگین است

... خودم هم میدانم.

خطا نکرده ، تازه وقتی خطا کرد و از کارتنِ آکبند در آمد ، فلزش معلوم میشود ، اما فلزِ خطا کرده رو است ، روشن است ...

مثلِ کفِ دست ، کج و معوجِ خطش پیداست.

از آدمِ بی خطا میترسم

از آدمِ دو خطا دوری میکنم

اما پای آدمِ تک خطا می ایستم...!


افـــــــــ ســـ ــوســـــ ـــــ......

افـــــــــ ســـ ــوســـــ ـــــ......



افـــ ـــســـونــــ ـــــ زندگیـــــــ ـــــ



چیــــــ ــــزیــــــ ـــــ جـــ ــــز ایـــــ ـــنـــــ نبـــــ ــــود:



یــــــــ ـــــا مرگــــــــــــ* آررزو



یـــــــــ ـــــا آرزوی مرگـــــــــــــــ......

نیت و عملت

http://setareeh.persiangig.com/image/blog/75.jpg

قیمتت رو " نیت و عملت " مشخص میکنه؛

کربنی که بتونه سیاه کنه و بسوزونه، ذغال،

و کربنی که نور رو بتابونه و بدرخشه، الماسه ؛

بله قیمت گذاری آدمها بر روی خودشون و به دست خودشونه ...

می روی......

می روی و در بیراهه ی خیانت گم میشوی
می روی و هر قدمت آفتی است و هر نگاهم شکایتیست
هراس بر وجودم چنگ می زند
مرغ شوم بر ویرانه ها می خواند
سیاهی جان می گیرد
و سایه چرکین خیانت تمامی سطح آبی قلبم را می پوشاند
باتلاق رذالتها تو را می بلعد و تو نیز تمامی روشنی ها را
ومن تنهاتر از هر غروب دیگری دست بر تن خاک می کشم و بنگر بر زبانه های آتش درونم که به کبریت تو جان گرفت و جانم سوزاند. .
p-aban-4-1.jpg

مدت هاست...

مدت هاست دلم تنگ یک رابطه عاشقانه است
رابطه ای که او هم تلاش کند برای بهتر شدنش!
برای ادامه دار شدن و ممتد شدنش!
وقت بگذارد و خطر کند!
برای همیشگی بودنش!

وبودنم!

9.jpg

قول میدهم...

قول میدهم

" لام تا کام " حرفى نزنم

فقط بگذار از" دال تا میم " بگویم

بگذاربگویم که " دوستت دارم "

دیگر " لام تاکام "

حرفى نمیزنم...!!


رفتار عاشقانه ی "زن" را بایــد از دلتنگیش فهمید...

رفتار عاشقانه ی "زن" را بایــد از دلتنگیش فهمید...

از شـــوق و بی تابیـش برای دیدار

از حس کودکانه اش برای آغــــــــوش

از خجالتش برای بوسـه گرفتن

"زن" بـی دلیل بهانه نمی گیرد

شاید بهانه ی نداشتن "دستانِ گرمـی" را دارد

که دستانش را بگیرد.!!!!

InterPhoto.image.php?file=MjAxMl8wOS8xMzQvYTU5YTYyODVmZTQyMGVmNDQzZjlhNTgxNWIwZjBlYTguanBn

خیلی مواظب باش!!!

خیلی مواظب باش!!!

اگه باشنیدن صداش دلت لرزید…

اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی…

دیگه تمومه…!!!

اون شده همه ی دنیـــــــــــــــــــات

نفس....

نفس ،

شاید دلیلی باشد

برای زندگی ،

اما بی شک

” تـــــو “

بهانه ی آنی

کسی دستهایت را نمیگیرد

کسی دستهایت را نمیگیرد
در جیبت بگذار..شاید

خاطره ای ته جیب مانده باشد که هنوز گرم است........!!!!! 

وقتی میبینی

وقتی میبینی یکی نمیخنده یه دونه از لبخندهات رو بهش هدیه بده icon smile
38

از نگاه مبهمم

از نگاه مبهمم که نمیشه حرف کشید.پس حرفی برای زدن ندارم
35

گاهی مجبوری...

گاهی مجبوری بُغضت را با یک مقدار آب فرو بِبَری و بگویی خدا…..بزرگ است!!!

42