دلخوشی هایم کم نیست

daftareshghe-pic-36.jpg

دلخوشی هایم کم نیست
همه چیز هست برای تنها نبودن
اما
من دنبال کسی هستم برای باهم بودن
دلخوشی من زمزمه کردن نام توست
زیر لبهایم میترسم آن را هم از من دریغ کنی
آهسته در گوش خیالم بگو با دل من میمانی


آسمـان هـم کـه بـاشی

آسمـان هـم کـه بـاشی
بـغلت خـواهــم کـرد …


فـکر گـستـردگـی واژه نبـاش

هـمه در گـوشه ی تـنـهایـی مـن جـا دارنـد …

پـُر از عـاشـقـانـه ای تـو

دیـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟؟؟…

qyv207oyn0ryx6fcc3.jpg

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی

لطفــا قـدمـهـایـتـــ را تنـدتـر بـردار

دلـم را فـرستــاده امـ دنبـالـِـ نخــود سیـــاه . . . !

.

.

.
نـمـی دانـمــ از کجــا نـخــودسیـــاه گیـر آورد!

پشتـِـ سـرتـــ افتـــاد بـه روی سنـگــ فـرشــ هـای پیـــاده رو . . .

3xocnv8p463c3yx7kyw.jpg

این روزها....

این روزها

اگر خون هم گریه کنی



عمق همدردی دیگران با تو


یک کلمه است :


" آخـــــــی "

cfmk084b5gx58tovn778.jpg

تو می خواستی بشی..

تو می خواستی بشی " سنگ صبورم " ...

تو شدی "سنگ" و من هنوز "صبورم

0rpijw0mw996cpdio3.jpg

چه بی تابانه می خواهمت

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|


چه بی تابانه می خواهمتای دوریت
آزمونسخت
زنده به گوری
چه بی تابانه تو را طلب می کنم...

همـــین امـــروز بیـا....

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|

دل تباه شد در وعـده های آمـــدنت ،
وَعـده دیـگر نمیـــخواهم
همـــین امـــروز بیـا....

چه کسی میگوید که گرانی شده است؟؟؟

چه کسی میگوید که گرانی شده است؟؟؟
دوره ارزانیست!
دل ربودن ارزان!
دل شکستن ارزان!
دوستی ارزان است!
دشمنیها ارزان!
چه شرافت ارزان!
آبرو قیمت یک تکه نان!
و دروغ از همه چیز ارزان تر!
قیمت عشق چقدر کم شده است!
کمتر از آب روان...
و چه تخفیف بزرگی خورده
قیمت هر انسان.. 


khianat.jpg

حرف دلت رو امروز بزن!

حرف دلت رو امروز بزن!

اگر امروز گفتی

اسمش “حرفِ دلِ

اگر نگفتی

فردا میشه “دردِ دل”.


Avazak_ir-Love149~0.jpg

می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “

فهمیدم

پای ” او ” در میان است . . .


normal_Avazak_ir-Love207.jpg

دیدن عکستــــــ تمام سهم من استــــــــــ

دیدن عکستــــــ تمام سهم من استــــــــــ

از "تــــــــو"

آن را هم جیره بندی کرده ام

تا مبادا توقعش زیــــاد شود!

دل استــــــ دیگــــــر

ممکن استـــــــ فـــردا خودتــــــــ را از من بخواهد...!


Avazak_ir-Love356.jpg

حکایت عجیبی دارد ...

حکایت عجیبی دارد

لب های خشک من و گونه های تو

شبیه یک ذره بین روبه روی خورشید

گونه هایت را که دور و نزدیک میکنی

آتش میگیرم.


h9azmn13pr24midcmklj.jpg

عشق چیست؟

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید.

به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید.

به باد گفتم عشق چیست؟ وزید.

به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید.

به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد.

و به انسان گفتم عشق چیست؟

اشک از دیدگانش جاری شد و گفت؟ دیوانگیست!!!


ecc70exy3r7bknzhwnml.jpg

گفتی : نفرین میکنی ؟

گفتی : نفرین میکنی ؟

گفتم : نه ، اما از خدا میخوام

هیچکس ، اندازه من دوستت نداشته باشد . . .


d83upymucrbdb5aibb9m.jpg

روزی در آغوشت...!

من مسئله ای ساده هستم...




vm5kyg9kh8u62o4b5yi0.jpg
روزی در آغوشت...!
حل می شوم...

ســرم را نــه ظلــم مــی تــواند خــم کنــد...

ســرم را نــه ظلــم مــی تــواند خــم کنــد،

نــه مــرگ، نــه تــرس!

ســرم فقــط بــرای بــوسیــدن دســت*هــای تــو

خــم مــیشــود . . .


xu5pad0tet0ulzv7xb6.jpg

اسم هر دویمان

اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !

تو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!!


normal_Avazak_ir-Love571.jpg

دَمــَــش گـــَــرم ... .

دَمــَــش گـــَــرم ... .

بـــاران را مــےگـــویـــــــم

بـــه شـــانـــه ام زد وگـــفــــت : خـــســتـــه شــــدے...

امــــروز را تــــو اســـتـــراحـــت کــــن... . 

مـــن بـــه جــــایــــت مـــے بـــارم ... . ..... !!‬


normal_Avazak_ir-Love740.jpg

دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد!‬

خدایا...

کودکان گلفروش را میبینی؟!

مردان خانه به دوش!

دخترکان تن فروش!

مادران سیاه پوش!

پدران کلیه فروش!

زبانهای عشق فروش!

انسانهای آدم فروش!

همه را میبینی؟

میخواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم...،دیگر زمینت بوی زندگی نمیدهد!‬


Photo-Skin_ir-Love170.jpg

یک وقتآیــــی هســتــــــ کــِـهـ

یک وقتآیــــی هســتــــــ کــِـهـ

بایــد لــَـــم بدی یهـ گــــوشهــ...

وَ جَــریان زندگیــتـــــــ رو فقـــط مــٌــرور کنی

بعــدشم بگـــی:

"به سلآمَتــــــــی خــٌــودَم که اینقـــدر تحمـٌــل دآشتـــم!"‬


Photo-Skin_ir-Love93.jpg