ساده می گویم دوستت دارم


ساده می گویم

دوستت دارم
بی آن که هراس داشته باشم از نگاه های گریزانت
ساده می گویم
دوستت دارم
بی آن که دلم بلرزد از انبوه سکوتت !
ساده می گویم
دوستت دارم
تو ...
دوستم نداشتی هم ، نداشته باش
من ...
به آن اندازه ای که تو باید دوستم می داشتی و نداشتی ، دوستت دارم
ساده می گویم :
... دوستت دارم ... 
wiirfdbl8zlz3kzelbkr.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا 9 فروردین 1392 ساعت 11:54 ق.ظ http://Darohamsayeh.blogfa.com



یـه چیـزی که هیـچ وقـت فکـرشُ نمـیکـردم


کـه به ایـن زودی بهـش بـرسـم


این بود که تـو این سـن بشینـمُ گـاهـی ناخودآگـاه


نفسهـای عمیـق از تـه دل بکشـم...


واسـه کشیـدنـشون حـالا زود بود ...!!!! خـــــیــــلی زود!!!



آپم زودی بیا منتظرتم


ﺳﻼﻣﺘـــﯽ ﺧﻮﺩﻡ ..
ﮐــﻪ ﻫﺮﮐﯽ ﻣﻨﻮ ﺩﯾﺪ ﮔـــﻔﺖ ﭼـــﻘﺪﺭ
ﺩﻭﺭﺵ ﺷﻠﻮﻏــــﻪ ﻭﻟﯽ ﻓــﻘﻂ ﺧﻮﺩﻡ ﻓـــﻬﻤﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﭼﻘــــﺪﺭ
ﺗﻨﻬــــﺎﻡ.....

بارانی 24 فروردین 1392 ساعت 09:34 ب.ظ

تا آخر عمرت هم اگه تنها موندی مهم نیست !!!

فقط نزار به جایی برسی که تو آغوش کسی با یاد کس دیگه ای بخوابی

fati 24 فروردین 1392 ساعت 10:31 ب.ظ http://fatiloooos.blogfa.com

آفرین قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد