تا به کی ...

تا به کی تو را به مانند بت بپرستم

و تو

آرزوی بنده عاشقت را

برآورده نکنی !!

من هم دلی دارم ، عزیزم
.
.
.
!!

Click here to enlarge

من گریزانم...




من گریزانم از این خسته ترین شکل حیات

و از این غربت تلخ
که به اجبار به پایم بستند
می گریزم از شب
می گریزم از عشق
و تو ای پاک ترین خاطره ها
همه جا در پی تو می گردم...

یـــادم هســـت !

یادم هست !

از لولا نبود سکوت این در

عشق روی پاشنه ترس میرقصید !

تاریکی نوشت: ناگهان

کلمات سوی تو خم شدند

در ایستاد!

تو همچنان می آیی

وچفت این کلمات

دستی است

که از هیچ آمد


و توی خلا گم شد

نور،کلید میشود توی چشمهام

وقتی توی تاریکی

سراغ همه حجم نور را

از دستگیره میگیرم

باز میشوی !

خلا سوی تو رقص میشود

و دستی عجیب

سکوت لبهات را به لبهام لولا میکند

وگر من دستهام یادم نیست!!! پاهام یادم نیست!!!

نیستی!

جفت لبهای کودکیت شده

این کلید خالی که توی بلوغ کلمات نارس شکسته

سراغ همه تو را از لبهات میگیرم نیست که!!! 
Z

چه فایده وقتی این همه دور ...

چه فایده وقتی این همه دور ...
وقتی هر کدام روی یک تکه بالش خفه میشویم از فریاد ...
چه فایده وقتی بغل هامان کنار هم نیست ...
دست هامان کنار هم نیست ...
شانه هامان ...
چه فایده اگر کلمه ها ما را برسانند به هق هق ...
وقتی بغل هامان خالی ...
بالش هامان خیس ...
دست هامان یخ ...
وقتی جدا جدا ...
صبح که بشود هر کس میرود پی خودش ,
شب دوباره همین آه، همین اشک ...
جدا جدا ...
چه فایده وقتی تمام نمیشود و تمام نمیشود و تمام نمیشود ...
این بی دردی ... تمام نمیشود ... /.


1fa23bc61886762f7e2ad4bcdb264ec2-d4oqgen.jpg

رُوے ِ گـُونـِہ ، هایَمـ

رُوے ِ گـُونـِہ ، هایَمـ


ســَ ـد مےسازَمـ!


هـَ ـر قـ َـطر ِ هـ


از اینـ ا َشکـ ـها


شَهـ ـرے را


شاعـِر خواهـَد کرد!!!




63936156767351787006.jpg

به آغوش گرمت نیاز دارد ...



محکم در آغوشش بگیر ، صورتش را نوازش کن ، از خوبی هایش در گوشش بگو ...

زن است دیگر ، دوست دارد ...
با همه زن بودنش ،
به آغوش گرمت نیاز دارد ...

ایـنـگـونـه دلـتـنگـــ ِ تـوامـــ...........................


در جـسـتـجـویِ تـو چـشـمـانـَم از نـفس افـتـاد

در کجای جـغرافیـایِ دلـم ایـسـتاده ای کـه


ایـنـگـونـه دلـتـنگـــ ِ تـوامـــ...........................



79397712552889193426.jpg

بـــه آغـــوشـــت پـــا مـــی گــــذارم ...


چشــم هایــم را مــی بنـــدم

بــازی دستـــانـــت دیــــوانـــه ام مــــی کننـــد


رهـــا نمــی شـــوم از تـــو


داغ مــی شـــوم


آرامــــ


آرامــــ


بـــه آغـــوشـــت پـــا مـــی گــــذارم ...





87602352328808339048.jpg

بــوی پــاییـز میـــ ــدهد ...





بــوی پــاییـز میـــ ــدهد

تابستانِ اینروزهــا ؛

گویـا که شـــ ــ ــهریـــور عــــاشــق شده است!

دوست داشتن‌ات…


مثل آن است که…

شاهرگ احساسم را زده باشی…


بند نمی آید ؛


دوست داشتن‌ات…




51343856141048707451.jpg

تــــو ....!!!!

تو ....!!!!

شده‌ای انقلاب زندگی من

حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ‌ دار شده

قبل از "تو"....

بعد از "تو" ......


29806650871569542299.jpg

-*- مرا به سمت دلتنگی مکشان -*-

-*- مرا به سمت دلتنگی مکشان -*-

اینجا نسیم بوی تورا دارد...

من برهنه در باد!

شبدر چهارپر نامت را...

به تن سنجاق می کنم...


3d37a0485e746a7f68fdb2b3ad92b5ea-300

باد می وزد ...

باد می وزد ...

در میان برگ ها...

چونان هرم نفس های تو

در میان موهایم...





1f181285e226ff4d91b115c0d37c0925-300

چقدر خوبـہ وقتـے با عشقـــــ♥ـــت قهر میڪنـے....

چقدر خوبـہ

وقتـے با عشقـــــ♥ـــت قهر میڪنـے

و بر خـــَـلاف میلـِــت

میگـے دیگـہ ♂ دوســِـت ندارمــ ♂

♂ نمـے خوامت ♂

این جملـہ رو بشنو ـے

...... ڪـَــرد ـے

چه بخواـے چه نخواـے تـــــ♥ـــو مال ِ منـے




whynb1auaprd4ganz5qi.jpg

دلم یک دنیا تنهایی میخواهد

دلم یک دنیا تنهایی میخواهد

با یه عالمه تو

و تمام گوشه کنارهای اغوشت

گروه اینترنتی ایران سان

خسته ام... از تـــــو نوشتن...!

خسته ام... از تـــــو نوشتن...!

کمی از خود می نویسم

این "منم" که،

دوستت دارم...!

گروه اینترنتی ایران سان

دوستـــــــــــــــــت دارم

دلم میخواد یه جوری زندگی کنم که آدما بهش میگن عجیب!!!

فقط به تـــــــو سلام کنم....

فقط با تـــــــو حرف بزنم....

فقط واسه تـــــــو دعا کنم...

دستم فقط تودست تـــــــو باشه...

فقط تـــــــو صدام کنی...

فقط مال تــــــــو باشم...

فقط برای تـــــــــو بمیرم...

بجاش تــــــــــــــو٬هم فقط مال من باشی....
 

Z

از تــــو چه پنهان...

از تــــو چه پنهان ،

گاهی آنقدر خواستنی می شوی

که شروع می کنم

به شمارش تــک تــک ثانیه ها

برای یک بار دیگر رسیدن ،

به تـــــــــــو …


Avazak_ir-Love10258.jpg (600×600)

نا امیــــدی ...

نا امیدی ...


همانامیدی است ...


که بوی نامی گیرد...


از بس که می مانده ته دل . . .

آسمان ابری دلم ....

a521b91b3166d923a8f01ccd0d1eef5f.gif

آسمان ابری دلم

سخت بارانی است

امشب

ومن

در کشاکش دردی پنهان

درون سینه ام

با خودم

در جنگم

ببار باران

گرمایت را

سخت

محتاجم...